fredag 7 maj 2010

Dessa dagar har delvis ägnats åt att göra ett trollspö för förskolan. Istället för att ni ska få för er att jag väntar på att karln ska komma hem och ta ur den där jädra borren ur chucken till dragarn så jag kan borra ett större hål i kulan som ska sitta längst fram, kan vi säga att jag pluggar och har inte tid att göra färdigt.

Så länge bjuder jag på en bild av städskrubben om någon har vaxduk och öljetter över och behöver ha mer förvaring för städgrejor, som dessutom är lättsytt, men saknar inspiration. Då kanske den här bilden var typ det ni behövde.



2 kommentarer:

  1. Hej där!
    Förlåt att du inte fått något svar, har varit dålig på att titta i gästboken.
    Nej...vet du, jag skickar inte saker, har svårt att hinna med. Då måste jag ju säga ja till alla.
    Hoppas att du hittar muggarna någonstans ändå!
    Tack för din hälsning!
    Kram Kicki

    SvaraRadera